اب موزیک

دانلود آهنگ جدید

اب موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های خارجی و ایرانی در وب سایت اب موزیک

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امین بانی چه کردی

آهنگ جدید و فوق العاده بنام چه کردی با صدای امین بانی با متن آهنگ و به صورت لینک مستقیم از آرشیو موزیک فاز موزیک

Amin Bani – Che Kardi

دانلود آهنگ امین بانی چه کردی

تو با قلب ویرانه ی من چه کردی
ببین عشق دیوانه ی من چه کردی
در ابریشم عادت آسوده بودم
تو با حال پروانه ی من چه کردی
چه کردی
ننوشیده از جام چشم تو مستم
خمار است میخانه ی من چه کردی
چه کردی
مگر لایق تکیه دادن نبودم
تو با حسرت شانه من چه کردی
چه کردی
مرا خسته کردی و خود خسته رفتی
سفر کرده باخانه ی من چه کردی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

  • ۹۹/۰۱/۱۵
  • farid golmohammadi

دانلود آهنگ امین بانی چه کردی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی