اب موزیک

دانلود آهنگ جدید

اب موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های خارجی و ایرانی در وب سایت اب موزیک

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ عاشق خجالتی

و اینک سوپرایزی دیگر از رسانه معتبر فاز موزیک ♫ اهنگ عاشق خجالتی با صدای فرزاد فرخ به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫

Exclusive Song: Farzad Farokh | Asheghe Khejalati With Text And Direct Links In FazMusics

دانلود آهنگ فرزاد فرخ عاشق خجالتی

 

من به ساز تو میرقصم تا تو با منی نمیترسم با تو هر روز عاشق هستم چشماتو من میپرستم
تو از کجا شکفتی که هر شب شب نیلوفری باشه گل عاشقیمون صورتی باشه عشق آخری باشه
من همونم همون عاشق خجالتی تو واسه من فراتر از یه عادتی
من همونم همون عاشق خجالتی تو واسه من فراتر از یه عادتی
دست و پامو گم میکنم هول میکنم وقتی تورو میبنیمت سر به هوا میشم و باز از توی باغچه میچینمت
رنگ چشات رنگ عسل پیش تو نگام جون میگیره وقتی که میخندی دلم رنگین کمون میگیره
من همونم همون عاشق خجالتی تو واسه من فراتر از یه عادتی
من همونم همون عاشق خجالتی تو واسه من فراتر از یه عادتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی