اب موزیک

دانلود آهنگ جدید

اب موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های خارجی و ایرانی در وب سایت اب موزیک

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام گل عشق

همینک ترانه زیبای رضا بهرام بنام گل عشق را دانلود کنید و گوش دهید { فاز موزیک }

Reza Bahram – Gole Eshgh

دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه
گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه
آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که خوش آمدی رویایِ من
این تو این جانه من شوقه چشمانه من عاشقها میکشی زیبای من
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه
گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه
تکست آهنگ گل عشق رضا بهرام
مثله تو دنیا ندیده فصله عشقه ما رسیده
رو نمایان کردی و یک شهر دستش را بریده
کفرمو دینم تو هستی هر چه میبینمم تو هستی
بیستون ها میکنم من چون که شیرینم تو هستی
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه
گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

  • ۹۹/۰۱/۱۵
  • farid golmohammadi

دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی