اب موزیک

دانلود آهنگ جدید

اب موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های خارجی و ایرانی در وب سایت اب موزیک

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سون بند تنهاترین

همینک ترانه سون بند بنام تنهاترین را از فاز موزیک دانلود کنید و گوش دهید { دو کیفیت خوب و عالی }

Download New Music By 7 Band Called Tanhatarin

دانلود آهنگ سون بند تنهاترین

 

اینجا کسی تنهاتر از من نیست
معنی تنهایی رو فهمیدم
هرکی واسه دلداری بام حرف زد
یه جمله از حرفاشو نشنیدم
سون باند تنهاترین
دلم، گرفته از خودم
نگو که اشتباه من بودی
برای زنده بودنم همیشه تنها راه من بودی
بی تو شروع من یه پایانه
حرفایی که زدم دروغ بودن
نباشی هیچ جایی تو دنیا نیست
که حس کنم خوبه برای من
اینجا کسی تنهاتر از من نیست
معنی تنهایی رو فهمیدم
هرکی واسه دلداری بام حرف زد
یه جمله از حرفاشو نشنیدم
اونقدر حواسم به خودم نیست که
نزدیک ترین هامو نمیشناسم
دنیا با من غریبه تر میشه
من دیگه دنیامو نمی شناسم
توان اینکه بدمت از دست
در حد شونه های من نیستش
طاقت ندارم ببینم اسمت توو عاشقونه های من نیست
دستات دیگه برای من نیستش
اینجا کسی تنهاتر از من نیست
معنی تنهایی رو فهمیدم
هرکی واسه دلداری بام حرف زد
یه جمله از حرفاشو نشنیدم
اونقدر حواسم به خودم نیست که
نزدیک ترین هامو نمیشناسم
دنیا با من غریبه تر میشه
من دیگه دنیامو نمی شناسم
توان اینکه بدمت از دست
در حد شونه های من نیستش
طاقت ندارم ببینم اسمت توو عاشقونه های من نیست
دستات دیگه برای من نیستش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی