اب موزیک

دانلود آهنگ جدید

اب موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های خارجی و ایرانی در وب سایت اب موزیک

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید همایون شجریان صنما

ترانه زیبا و بسیار شنیدنی همایون شجریان بنام صنما همراه با متن و دو کیفیت 320 و 128

Homayoun Shajarian – Sanama

دانلود آهنگ همایون شجریان صنما

با من صنما دل دل دل دلُ دلُ دل دل یک دل دل یک یک دله کن
گر سر ننهم، گر سر ننهم، وانگه گله کن
با من صنما دل دل دل دلُ دلُ دل دل یک دل دل یک یک دله کن
ای مطرب دل زان نغمه خوش، این مغز مرا پر مشغله کن
سی پاره به کف، در چله شدی، سی پاره به کف، در چله شدی، سی پاره منم ترک چله کن، سی پاره منم ترک چله کن
با من صنما دل یک دله کن گر سر ننهم وانگه گله کن
با من صنما دل دل دل دلُ دلُ دل دل یک دل دل یک یک دله کن
گر سر ننهم، گر سر ننهم، وانگه گله کن
با من صنما دل دل دل دلُ دلُ دل دل یک دل دل یک یک دله کن

  • ۹۹/۰۱/۱۵
  • farid golmohammadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی